Jakie miejscowości przy osteoporozie/gr.reumatologiczna/

Opis miejscowości uzdrowiskowych. Fotografie. Otoczka pobytów w sanatoriach. Nieco rozrywkowo, nieco turystycznie. Co warto zobaczyć, gdzie się rozerwać.
Awatar użytkownika
bajbus1947
Bardzo Pomocny Kuracjusz
Bardzo Pomocny Kuracjusz
Posty: 109
Na forum od: 29 sie 2014 10:45
Oddział NFZ: Dolnośląski
Staż sanatoryjny: 2

Jakie miejscowości przy osteoporozie/gr.reumatologiczna/

Post autor: bajbus1947 »

Witam
Jestem całkiem "zielona" w temacie sanatoryjnym.......... i w związku z tym , mam pytanie: do jakich miejscowości są kierowane osoby, które zakwalifikowano do grupy reumatologicznej :?: . Może ktoś potrafi mi podpowiedzieć, za co będę bardzo wdzięczna :)
forumowicz

Re: Jakie miejscowości przy osteoporozie/gr.reumatologiczna/

Post autor: forumowicz »

Witaj bajbus1947 :) Z czystym sumieniem mogę Ci polecić Busko :D i kąpiele siarkowe :!: Mając tą samą przypadłość :roll: siarka działa na mnie rewelacyjnie :!: Również Lądek i zabiegi/kąpiele radonowe (tylko nie wybieraj sanatorium Wojskowego bo będziesz musiała kąpiele wykupić sobie prywatnie , nie mają tych zabiegów ) , jak również Cieplice które swoją skuteczność zawdzięczają wodą termalnym z czynnymi związkami siarki i krzemu oraz zawartości fluoru :)
Awatar użytkownika
bajbus1947
Bardzo Pomocny Kuracjusz
Bardzo Pomocny Kuracjusz
Posty: 109
Na forum od: 29 sie 2014 10:45
Oddział NFZ: Dolnośląski
Staż sanatoryjny: 2

Re: Jakie miejscowości przy osteoporozie/gr.reumatologiczna/

Post autor: bajbus1947 »

Witaj Smuga
Dzięki za podpowiedź, lecz....ja czekam na przydział z NFZ, więc chyba nie mam żadnego wyboru jeśli chodzi o miejscowość /bynajmniej nic nie wiem, czy jest możliwość wyboru miejscowości/. Kiedyś, gdy jeszcze pracowałam pamiętam , że taki wybór był możliwy. Pozdrawiam cieplutko :)
forumowicz

Re: Jakie miejscowości przy osteoporozie/gr.reumatologiczna/

Post autor: forumowicz »