Ustroń Równica od 20.02.15

Planujesz wyjazd do sanatorium? Wyjeżdżasz do sanatorium, szpitala, chcesz się umówić z kimś kto również wyjeżdża w to samo miejsce w podobnym terminie? Chcesz dowiedzieć się co zabrać lub jak było? Tu możesz nawiązać kontakt.
guana503
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz
Posty: 33
Na forum od: 22 sty 2015 10:46

Ustroń Równica od 20.02.15

Post autor: guana503 »

Witam.
Wybieram się do Równicy w Ustroniu 20.02.15r.
Jestem z okolic Zielonej Góry. Mam nocny pociąg z Poznania i rano z Zielonej Góry.
Może ktoś się wybiera w tym terminie do Ustronia? Byłoby rażniej :)
guana503
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz
Posty: 33
Na forum od: 22 sty 2015 10:46

Re: Ustroń Równica od 20.02.15

Post autor: guana503 »

UPS..... Zrobiłam błąd :oops:
Miałam napisać, że mam nocny pociąg z Poznania, albo rano z Zielonej Góry :)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
ewasz
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
Posty: 24605
Na forum od: 10 mar 2014 20:44
Oddział NFZ: Śląski
Staż sanatoryjny: 5

Re: Ustroń Równica od 20.02.15

Post autor: ewasz »

Witaj "guana503" na forum ;)
Miejmy nadzieję, że ktoś się odezwie :)
Pozdrawiam :kwiat: :kwiat:
montikekusz91
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz
Posty: 47
Na forum od: 20 sty 2015 18:03
Oddział NFZ: Pomorski
Staż sanatoryjny: 1

Re: Ustroń Równica od 20.02.15

Post autor: montikekusz91 »

jadę z Tczewa do SANATORIUM UZDROWISKOWE "MALWA Ustroń na turnus od 19.02.15 mogę kogoś sympatycznego zabrać w tamtą stronę.Pozdr M..
guana503
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz
Posty: 33
Na forum od: 22 sty 2015 10:46

Re: Ustroń Równica od 20.02.15

Post autor: guana503 »

Witam z samego rana :kwiat: :kwiat: :kwiat:

Dziękuję ewasz i montikekusz91, że się odezwaliście :kwiat: :kwiat:
Dziękuję Ci montikekusz za propozycję, ale to nie po drodze, Nic jednak nie stoi na przeszkodzie żeby się spotkać w Ustroniu ;)

Nadal czekam na kogoś kto będzie jechał pociągiem ze Szczecina do Katowic lub Ustronia, lub z Zielonej Góry :)