sanatorium Krynica Zdrój

Planujesz wyjazd do sanatorium? Wyjeżdżasz do sanatorium, szpitala, chcesz się umówić z kimś kto również wyjeżdża w to samo miejsce w podobnym terminie? Chcesz dowiedzieć się co zabrać lub jak było? Tu możesz nawiązać kontakt.
CHANTAL
Kuracjusz
Kuracjusz
Posty: 12
Na forum od: 10 lip 2014 23:37
Oddział NFZ: Lubuski
Staż sanatoryjny: 5

sanatorium Krynica Zdrój

Post autor: CHANTAL »

Krynica Zdrój termin 05.09 do 26.09.2014 jade do sanatorium LWIGRÓD czy był tam ktoś proszę o opinię. Jestem z Zielonej Góry
Awatar użytkownika
jan19557
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
Posty: 7752
Na forum od: 15 sie 2012 13:01
Oddział NFZ: Lubelski
Staż sanatoryjny: 22

Re: sanatorium Krynica Zdrój

Post autor: jan19557 »

Wklep sobie w prawym górnym rogu :lwigród krynica zdrój i szukaj: a będziesz miał wiadomości. Od siebie mogę powiedzieć, że lepiej nie mogłeś trafić. To jedno z najlepszych sanatoriów w Krynicy. Położone w samym centrum. Wszędzie blisko. Warunki komfortowe. W ubiegłym roku we wrześniu był mój kolega w nim i nie mógł się nachwalić.. Ja byłem latem prywatnie ale w innym ośrodku. Życzę udanego wypoczynku i fajnego towarzystwa.
CHANTAL
Kuracjusz
Kuracjusz
Posty: 12
Na forum od: 10 lip 2014 23:37
Oddział NFZ: Lubuski
Staż sanatoryjny: 5

Re: sanatorium Krynica Zdrój

Post autor: CHANTAL »

dziękuję za wiadomość.Myślę że będę zadowolona.
bogjan
Super Kuracjusz
Super Kuracjusz
Posty: 358
Na forum od: 08 wrz 2012 14:24

Re: sanatorium Krynica Zdrój

Post autor: bogjan »

CHANTAL pisze:Krynica Zdrój termin 05.09 do 26.09.2014 jade do sanatorium LWIGRÓD czy był tam ktoś proszę o opinię. Jestem z Zielonej Góry