leczenie uzdrowskwe szpitalne Lwigród Krynica Zdr.

Planujesz wyjazd do sanatorium? Wyjeżdżasz do sanatorium, szpitala, chcesz się umówić z kimś kto również wyjeżdża w to samo miejsce w podobnym terminie? Chcesz dowiedzieć się co zabrać lub jak było? Tu możesz nawiązać kontakt.
Slawka53
Kuracjusz
Kuracjusz
Posty: 10
Na forum od: 20 sie 2014 15:12

leczenie uzdrowskwe szpitalne Lwigród Krynica Zdr.

Post autor: Slawka53 »

Czy jedzie ktoś z okolic Wrocławia na leczenie uzrowiskowe szpitalne do Lwigrodu w Krynicy Zdr. terminie od 5.09-26.09.014? Razem w podróży jest przyjmniej. Podrawiam kuracjuszy w sanatoriach i tych pakujących walizki.Sławka :kwiat:
CHANTAL
Kuracjusz
Kuracjusz
Posty: 12
Na forum od: 10 lip 2014 23:37
Oddział NFZ: Lubuski
Staż sanatoryjny: 5

Re: leczenie uzdrowskwe szpitalne Lwigród Krynica Zdr.

Post autor: CHANTAL »

tez jade w tym samym terminie i do tego sanatorium . Jestem z Zielonej Gory i prawdopodobnie pojade samochodem, nie mam zadnego polaczenia a z przesiadkami nie uśmiecha mi się jechać. na pewno się gdzies spotkamy. pozdrawiam i do zobaczenia na miejscu
Awatar użytkownika
jan19557
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
Posty: 7746
Na forum od: 15 sie 2012 13:01
Oddział NFZ: Lubelski
Staż sanatoryjny: 22

Re: leczenie uzdrowskwe szpitalne Lwigród Krynica Zdr.

Post autor: jan19557 »

Masz po drodze więc możesz ją zabrać , we dwie zawsze raźniej. Życzę miłego pobytu i wesołego towarzystwa. Ja wczoraj wróciłem ze Stegny ijuż mógłbym jechać znów.
tesia21
Nowy Kuracjusz
Nowy Kuracjusz
Posty: 7
Na forum od: 18 sie 2014 18:30
Oddział NFZ: Pomorski
Staż sanatoryjny: 1

Re: leczenie uzdrowskwe szpitalne Lwigród Krynica Zdr.

Post autor: tesia21 »

witam czy ktoś się wybiera w terminie od pażdziernika do 22-go do Krynicy Zdrój
z okolic pomorskiego Malbork..
Awatar użytkownika
ewasz
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
Posty: 24524
Na forum od: 10 mar 2014 20:44
Oddział NFZ: Śląski
Staż sanatoryjny: 5