Wniosek do sanatorium ZUS Warszawa

Formalności związane z wyjazdem do sanatorium - wnioski, skierowania, koszty, terminy, zwolnienia, itp.
Alicja3140
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz
Posty: 49
Na forum od: 26 lis 2017 17:50
Oddział NFZ: Mazowiecki

Wniosek do sanatorium ZUS Warszawa

Post autor: Alicja3140 »

Witam wszystkich kuracjuszy :)
Jestem zupełnym nowicjuszem jeśli chodzi o sanatorium bo nigdy nie byłam ot i nadszedł czas, że chyba muszę skorzystać.
Dopadł mnie kręgosłup okazało się, że mam w strasznym stanie dwie przepukliny i dużo innych dodatków :lol:
Tak się okazało że rehabilitacje mam zaplanowaną na październik 2018 r, ból dokucz mi a więc pomyślałam, że może wcześniej by była rehabilitacja na pobycie w sanatorium. Myślicie, że na kręgosłup mam szanse dostać takie skierowanie? Jak złoże wniosek w grudniu to mam szanse na maj 2018?
W 2016 r. złożyłam wniosek na NFZ mam numer 60000 to sobie pewnie poczekam do 2019 r.
Czy ktoś składał z was w Warszawie? I gdzie wysyłają na narząd ruchu?
gosia111
Pomocny Kuracjusz
Pomocny Kuracjusz
Posty: 77
Na forum od: 08 mar 2017 19:33
Oddział NFZ: Mazowiecki

Re: Wniosek do sanatorium ZUS Warszawa

Post autor: gosia111 »

Masz szanse,tylko dołącz rezonans a jak orzecznik przyzna Ci turnus to są terminy do 6 m-cy żeby wyjechać. Pozdrawiam i życzę pozytywnej komisji.
Alicja3140
Aktywny Kuracjusz
Aktywny Kuracjusz
Posty: 49
Na forum od: 26 lis 2017 17:50
Oddział NFZ: Mazowiecki

Re: Wniosek do sanatorium ZUS Warszawa

Post autor: Alicja3140 »

Ale rezonans mam dołączyć do wniosku czy przynieść do lekarza orzecznika?
Rezonans mam świeżutki opis powalił mnie z nóg 3/4 strony A4 :roll:
forumowicz

Re: Wniosek do sanatorium ZUS Warszawa

Post autor: forumowicz »

Przede wszystkim pokazać lekarzowi , który będzie pisać wniosek, a później wziąć do orzecznika.
Do wniosku nie dołącza się dokumentacji medycznej .
gosia111
Pomocny Kuracjusz
Pomocny Kuracjusz
Posty: 77
Na forum od: 08 mar 2017 19:33
Oddział NFZ: Mazowiecki