Aktualny regulamin forów

W tym miejscu piszemy o sprawach związanych z funkcjonowaniem Forum od strony technicznej.
Awatar użytkownika
administrator
Administrator
Posty: 1401
Na forum od: 28 lis 2008 22:27
Oddział NFZ: Mazowiecki
Staż sanatoryjny: 1

Aktualny regulamin forów

Post autor: administrator » 05 sty 2009 09:32

Podczas pisania na forum, proszę stosować się do poniższych zasad:

1. Cenimy wolność słowa jednakże, każdy autor postu publikuje go na własną odpowiedzialność i ponosi prawne konsekwencje swojej wypowiedzi. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane odpowiednim organom. W tym celu rejestrowany jest host i IP komputera, z którego napisano posta.

2. Staraj się formułować wypowiedzi jasno i zwięźle. Cenimy też poprawność ortograficzną i stylistyczną pisanych tekstów. Wielkich liter używamy jedynie w miejscach gdzie jest to wymagane regułami języka polskiego.

3. Zanim wyślesz swoją wypowiedź na forum, zastanów się, czy rzeczywiście powinna ona być umieszczona w tym dziale lub w tym temacie. Posty nie na temat mogą zostać usunięte lub przeniesione do innego działu.

4. Staraj się by wypowiedź nawiązywała do tematu forum. Nie bój się zakładać nowych tematów.

5. Na forum nie umieszczamy reklamy lub kryptoreklamy.

6. Moderator lub administrator ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia, w szczególności postów niespełniających warunków regulaminu, zawierających odnośniki do innych stron (linki), nawołujących do przemocy, rasistowskich, pornograficznych, obraźliwych lub zawierających linki do stron o takiej tematyce.

6a. W przypadku zamieszczania w postach grafiki lub zdjęć, autor wypowiedzi oświadcza, że posiada prawa autorskie do tego dzieła lub zgodę jego autora na publikację dzieła.

6b. W przypadku zamieszczania w postach cytatów, autor wypowiedzi powinien podać źródło i autora cytowanego dzieła.

7. Nie mamy obowiązku kasowania postów nawet jeśli zażąda tego autor wypowiedzi lub jeśli Użytkownik zostanie usunięty. Umieszczone na forum posty stanowią integralną część wątków dyskusyjnych oraz służą dokumentacji działania forum.

8. Za nieprzestrzeganie regulaminu forum moderator lub administrator może przyznać Ci ostrzeżenie. Za trzy przyznane ostrzeżenia Twoje konto może zostać zablokowane lub usunięte.


Jeśli powyższe Ci nie odpowiada, wyślij wiadomość do administratora z informacją o braku akceptacji regulaminu. W takim wypadku możesz zostać usunięty z forum.


Wszystkich obowiązuje też Regulamin Serwisu Nasze-Sanatorium.pl dostępny pod adresem
http://www.nasze-sanatorium.pl/regulamin.html
Ostatnio zmieniony 01 sty 2015 22:38 przez administrator, łącznie zmieniany 6 razy.
Powód: Aktualizacja Regulaminu

Awatar użytkownika
administrator
Administrator
Posty: 1401
Na forum od: 28 lis 2008 22:27
Oddział NFZ: Mazowiecki
Staż sanatoryjny: 1

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: administrator » 21 gru 2009 20:18

Możliwość umieszczania linków została wyłączona m.in. ze względów bezpieczeństwa i ataków spamerów.

Anja
Kuracjusz
Kuracjusz
Posty: 16
Na forum od: 06 lip 2011 09:43

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: Anja » 08 lip 2011 11:11

Witam,
Mam pytanie: Czy po zamieszczeniu postu mogę dokonać w nim zmian lub coś z niego usunąć (np. nr telefonu). Czy trzeba poprosić Administratora? i jak to zrobić? Nie poruszam się jeszcze po forum zbyt sprawnie. Dopiero po zamieszczeniu zauważyłam, że mogę napisać prywatnego e-maila do konkretnej osoby, a nie zamieszczać telefonu na forum. Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
administrator
Administrator
Posty: 1401
Na forum od: 28 lis 2008 22:27
Oddział NFZ: Mazowiecki
Staż sanatoryjny: 1

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: administrator » 09 lip 2011 22:43

Po wysłaniu postu są 3 minuty na ewentualną jego korektę lub usunięcie. Edycja postów w późniejszym czasie jest zablokowana, z pewnych powodów. W razie potrzeby proszę pisać do mnie na PW.

Awatar użytkownika
administrator
Administrator
Posty: 1401
Na forum od: 28 lis 2008 22:27
Oddział NFZ: Mazowiecki
Staż sanatoryjny: 1

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: administrator » 12 lut 2012 11:23

Uwaga, Regulamin Forum został uzupełniony o następujące zapisy uściślające:

pkt. 3 dodano zdanie:
"Posty nie na temat mogą zostać usunięte lub przeniesione do innego działu."

pkt. 6 dodano:
"nawołujących do przemocy, rasistowskich, pornograficznych, obraźliwych lub zawierających linki do stron o takiej lub podobnej tematyce."

Dodano punkt: 6a o treści:
"W przypadku zamieszczania w postach grafiki lub zdjęć, autor wypowiedzi oświadcza, że posiada prawa autorskie do tego dzieła lub zgodę jego autora na publikację dzieła."

Jeśli nie zgadzasz się na warunki Regulaminu, wyślij do administratora wiadomość PW lub e-mail, a Twoje konto zostanie usunięte z Forum.

Awatar użytkownika
andrzej1955
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
Posty: 13020
Na forum od: 27 sty 2011 16:52
Oddział NFZ: Łódzki
Staż sanatoryjny: 10

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: andrzej1955 » 06 cze 2012 22:08

Szanowny Adminie nie wiem z czego to wynika że zamyka pan temat młodego forumowicza który ma zaledwie 2 wpisy na Forum, zawsze wydawało mi się że na Forum jest daleko posunięta tolerancja i dąży ono do pomagania ludziom we wszystkich ich problemach związanych z wyjazdem, wymianą opini, wymianą doświadczeń, itp, itd, a nie od strofowania, chyba że jestem w błędzie i nie wiem gdzie piszę albo coś się zmieniło, bardzo proszę o wyjaśnienie mi tych kwestii bo nie wiem czy jestem dalej na FORUM - jak rozumiem dla wszystkich czy tylko dla tych z paragrafami , zarządzeniami i rygorami, pozdrawiam i czekam na pana odpowiedz, z poważaniem Andrzej 1955 :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?: :?: :!:

Awatar użytkownika
andrzej1955
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
Posty: 13020
Na forum od: 27 sty 2011 16:52
Oddział NFZ: Łódzki
Staż sanatoryjny: 10

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: andrzej1955 » 06 cze 2012 22:31

Apro po nie wklejanie tylko wpisywanie- chyba że się mylę, Admin powinien poprawnie się wyrażać dając przykład innym użytkownikom i prostym ludziom np, takim jak ja :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
administrator
Administrator
Posty: 1401
Na forum od: 28 lis 2008 22:27
Oddział NFZ: Mazowiecki
Staż sanatoryjny: 1

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: administrator » 07 cze 2012 00:13

Panie Andrzeju
Nic się nie zmieniło, praktycznie co dzień usuwam zdublowane posty lub przenoszę do innych działów nawet całe tematy. Wszystko w celu zachowania jako takiego ładu, w trosce szczególnie o tych nowych właśnie - by było im łatwiej wyszukać stosowną informację.
Staram się działać w tle by nie przeszkadzać forumowiczom w ich dyskusjach ale czasem każdy miewa gorszy dzień i tym razem nie usunąłem zdublowanego postu, a po prostu zamknąłem temat z odpowiednim dopiskiem by wiadomo było o co chodzi i by może ktoś to zauważył i nie popełniał tych samych błędów.

A propos wklejania, świadomie użyłem tego słowa gdyż nie da się z pamięci wpisać dwóch identycznych postów, było więc użyte proste kopiuj/wklej, a to już wyraz zwykłego lenistwa ze strony forumowicza. Takie postępowanie jest powszechnie piętnowane na wszystkich znanych mi forach.

Pozdrawiam
Admin

blawatek0

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: blawatek0 » 09 sie 2012 03:39

Witam....
Dzisiaj weszłam na moje forum SANATORIUM ZUS/OPŁATY? i do wczoraj było 10 stron i 90 postów a dzisiaj 11 postów i 2 strony.... proszę mi napisać..czy ja kohoś obraziłam? przyecież nawet nie używam niecenzuralnych słów.... Więc co jest przyczyną zdjęcia moich postów>

Awatar użytkownika
administrator
Administrator
Posty: 1401
Na forum od: 28 lis 2008 22:27
Oddział NFZ: Mazowiecki
Staż sanatoryjny: 1

Re: Aktualny regulamin forów

Post autor: administrator » 09 sie 2012 22:09

Temat "SANATORIUM ZUS/OPŁATY" powinien raczej dotyczyć opłat jak sugeruje tytuł. Pozostały więc w nim tylko te posty, które bezpośrednio do tego nawiązywały i kilka dodatkowych kończących wywód. Pozostałe zostały wydzielone do nowego wątku i umieszczone w dziale "Na każdy temat", znajdzie je tam Pani pod tytułem "Pogaduchy" http://www.forum.nasze-sanatorium.pl/vi ... f=2&t=3343 bo lepszego wymyślić nie mogłem. Jest to niestety konsekwencją znacznego odbiegania Forumowiczów w dyskusji od aktualnego tematu. W celu luźnych rozmów specjalnie istnieje dział "Na każdy temat", w innych, a w szczególności "Sprawy formalne" bardzo proszę by dyskusja dotyczyła tytułów tematów. Proszę sobie wyobrazić, że osoba wchodząca tu pierwszy raz chce coś znaleźć na temat "SANATORIUM ZUS/OPŁATY", czy po przeczytaniu tych 10 stron postów dowie się więcej? Raczej zdenerwuje się, że temat sugerował co innego i straciła czas na czytanie swobodnej dyskusji towarzyskiej.
Jeśli zerknie Pani w Regulamin Forum to znajdzie pani takie punkty:

3. Zanim wyślesz swoją wypowiedź na forum, zastanów się, czy rzeczywiście powinna ona być umieszczona na tym forum lub w tym temacie. Posty nie na temat mogą zostać usunięte lub przeniesione do innego działu.

4. Staraj się by wypowiedź nawiązywała do tematu forum. Nie bój się zakładać nowych tematów.

Pozdrawiam
p.s.
W sprawie usunięcia konta proszę napisać na priv.

ODPOWIEDZ