Świętokrzyskie- Czy ktoś zna czas oczekiwania?

Forum na temat leczenia sanatoryjnego dzieci. Można tu wymieniać swoje doświadczenia w tym zakresie. Serdecznie zapraszam.
Gosiaaa87
Posty: 2
Na forum od: 16 lut 2018 20:57
Oddział NFZ: Świętokrzyski
Staż sanatoryjny: 0

Świętokrzyskie- Czy ktoś zna czas oczekiwania?

Post autor: Gosiaaa87 »

Witam. Złożyłam wniosek do sanatorium dla 3 letniej córki z problemami górnych dróg oddechowych. Czekam na akceptację wniosku. Ile się czeka na decyzję? Słyszałam, że nawet 3 miesiące :o
Również chciałabym się dowiedzieć jaki jest czas oczekiwania po akceptacji wniosku w województwie świętokrzyskim? Jest szansa na wyjazd jeszcze w tym roku?
Na wniosku była prośba o wyjzad nad morze. Jest na to szansa czy raczej wysyłają losowo?
Dzięki z góry za wszelkie informacje. Będę korzystać pierwszy raz więc jestem zielona w temacie ;p pozdrawiam
Bogdanka
Posty: 2
Na forum od: 22 lut 2018 10:18
Staż sanatoryjny: 1

Re: Świętokrzyskie- Czy ktoś zna czas oczekiwania?

Post autor: Bogdanka »

Sama decyzja, czy dziecko zostało zakwalifikowane, przychodzi szybko. Czekałam ok. 2-3 tygodnie. Natomiast co do terminu wyjazdu zależy od województwa. Mi z lubelskiego przyslali orientacyjny czas 3 miesiące. Zawsze możesz poprosić o tzw. Wyjazd ze zwrotów.
Gosiaaa87
Posty: 2
Na forum od: 16 lut 2018 20:57
Oddział NFZ: Świętokrzyski
Staż sanatoryjny: 0

Re: Świętokrzyskie- Czy ktoś zna czas oczekiwania?

Post autor: Gosiaaa87 »

Dzięki za odpowiedź. Ja już czekam na decyzję prawie miesiąc i nic nie przychodzi... Pani w świętokrzyskim NFZ powiedziała że czas oczekiwania na wyjazd to około 10 miesięcy. U Ciebie 3 miesiące. Dość duża rozbieżność. Mam nadzieję, że ta pani zawyżyla czas na wszelki wypadek :)